Четвер, 28.03.2024, 22.54.22
Вітаю Вас Гость | RSS

ТУРИЗМ

Головна » 2009 » Січень » 25
Структура та типологія національних туристичних ринків
Поліструктурність туристського ринку визначається класифікаційними ознаками туризму як суспільного явища та специфікою туристичної діяльності. Суб'єктами туристичного ринку є юридичні та фізичні особи, задіяні в виробництві та організації споживання туристичного продукту туристами-споживачами. Суб'єктами ринку пропозиції можуть виступати практично всі елементи функціонально-господарської та територоіально-господарської складових індустрії туризму. Об'єктом туристичної діяльності суб'єктів ринку є туристи-споживачі турпродукту, уподобання та мотивації яких лежать в основі маркетингових стратегій виробника. Звідси поділ туристичного ринку на ринок споживачів-туристів (ринок попиту) та ринок виробника (ринок пропозиції), оскільки ці дві складові є ключовими в функціонуванні ринку. «Ринок - це сукупність наявних та потенційних покупців товару» вважає Ф. Котлер, тому застосування терміну «ринок» відноситься перш за все до споживачі ... Читати далі »
Переглядів: 4519 | Додав: kartush | Дата: 25.01.2009 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Календар
«  Січень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 66
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0