Туристичний ринок в Україні знаходиться на стадії становлення. Стан
ринку туристичних послуг конгруентний стану економіки і визначається
соціально-економічними та політичними процесами, що відбуваються в
країні, відтворюючи перебіг реформування суспільного життя. Україна
належить до країн, де туризм як активний спосіб проведення дозвілля
заохочувався державою, пропагувався та стимулювався шляхом соціалізації
туристичних послуг і тому був сприйнятий більшістю населення як
складова способу життя. Поліпшення рівня та умов життя вводить туризм
до споживчої суспільної моделі, особливо міського населення, стимулюючи
попит і формуючи ринок туристичних послуг.
Тривале домінування внутрішнього туризму за соціалістичної
доби обумовило сплеск попиту на міжнародні подорожі, що позначилось
зміною статусу та розширенням участі України на ринку міжнародного
туризму. Перш за все, розширилась участь країни на даному ринку. З
країни-реціпієнта з дозованим обсягом обслуговування вона перетворил
... Читати далі »